sobota, 28 grudnia 2013

05. Zayn - ,, One mistake changes everything. "

Możecie słuchać muzyki z bloga, a jeśli nie to macie konkretny podkład.
Podkład : KLIK 

Promienie styczniowego słońca połyskiwały złotymi refleksami w ciemne włosy Zayn'a. Lubiłam budzić się wcześniej, patrząc jak słodko śpi. Chłopak uśmiechał się przez sen. Po chwili otworzył jedno oko. Wtulona w poduszkę obserwowałam każdy jego ruch. 
- Dzień dobry kochanie. - wyszeptałam cicho. Zayn spojrzał z uśmiechem na mnie i wtulił się w moje ramie. Nachyliłam się muskając delikatnie jego ciepły policzek. Czułam jak miłość unosi się w powietrzu. Chłopak stanął i pocałował mnie czule w sam środek czółka. Poczułam się bezpieczna i taka zakochana. Nigdy wcześniej takiego czegoś nie czułam. 
- Zrobię Ci śniadanko kochanie - powiedział słodko chłopak, znikając za ścianą naszej sypialni. Uśmiech nie znikał mi z twarzy, wszystko było zbyt piękne żeby było prawdziwe. Po chwili Zayn przyniósł maleńki stoliczek na którym dostrzegłam naleśnik w kształcie serca, oblany czekoladą, garść winogron, dwie pomarańcze i sok ze świeżych owoców. 
- O jeju kochanie dziękuje Ci bardzo, chodź tutaj do mnie. - Otwarłam delikatnie ramiona po czym wpuściłam w nie Zayn'a, tuląc go do utraty sił. Wiedziałam, że za raz musi wyjść do swojej drugiej pracy. Chłopak nie dość że grał w zespole, spełniał swoją pasję, aby być DJ w różnych dobrych klubach. Postanowiłam, że zrobię dzisiaj Zayn'owi niespodziankę i przygotuję romantyczny wieczór dla nas. 
- Miłej pracy kochanie, wróć dzisiaj szybko. -  Pożegnałam się z nim czule i zaczęłam jeść samotnie. 
- Postaram się skarbie. - Powiedział chłopak wychodząc na zewnątrz. 
Nie widząc go już na oczy, zaczęłam bardzo tęsknić, to było silniejsze ode mnie.

** 
Oczami Zayn'a 
Otworzyłem drzwi do swojego samochodu i ruszyłem w stronę klubu. Mieliśmy dzisiaj przygotować wszystko na jedną z najważniejszych imprez. Trochę się stresowałem, ale wiedziałam że nie mogę nic zawalić. Kiedy dojechałem na miejsce czekali już na mnie koledzy. 
- Siemanko wszystkim! - wykrzyknąłem radośnie, przybijając żółwika kolegom. 
 Wyciągnęliśmy sprzęt i zaczęliśmy wszystko układać i podłączać. Zajęło nam to dość sporo czasu. Do tego dekoracje i inne pierdołki które były niezbędne do realizacji naszego planu. Dla gości wymyśliliśmy parę niespodzianek. Wyciągnęłam telefon pisząc sms do Ciebie. 
" Cześć [T.I] :* Jak się masz skarbie? Wszystko mam nadzieję okej. Już wszystko przygotowane teraz czekamy na gości, mam nadzieję że szybko wrócę. Kocham Cię I Tęsknię. " 
Wysłałem po czym wszedłem do środka.  

***
Oczami [T.I]
Usłyszałam dźwięk wibrującego telefonu. Kiedy wyświetliło mi się imię " Zayn " od razu oderwałam się od gotowania. Czytając sms, jeszcze bardziej zawzięłam się do przygotowania naszego wieczoru. Upiekłam indyka, zrobiłam dwie sałatki, postawiłam wino. Do tego pozapalałam świeczki, puściłam nastrojową muzykę i gdzieniegdzie posypałam płatki róż. Ubrałam czerwoną zgrabną, ale zmysłową sukienkę którą dostałam od Zayn'a. Usiadłam przy stoliku, patrząc na zegarek. Dobijała 23, o tej porze Zayn najczęściej miał zmianę. Czekałam wpatrzona w wejściowe drzwi. 

**
Oczami Zayn'a
Impreza tak się rozkręciła, że straciłem rachubę czasu. Do tego dobijała się do mnie jakaś blondynka. Nie powiem ładna, zgrabna, wszystko miała na miejscu. Koledzy non stop mi polewali, nawaliłem się. Powoli traciłem parcie na konsoli. Uratował mnie kolega, który mnie zmienił. Blondynka usiadła mi na kolanach i zaczęła szeptać jakieś dziwne, czułe słówka. Odpychałem ją od siebie po czym nie wiem jakim cudem zaczęliśmy się całować. Nie umiałem powiedzieć przestań, byłem tak schlany, że nie myślałem. Dziewczyna wyciągnęła gumki z torebki i wzięła mnie za rękę prowadząc na tyły klubu. 
- Kotku jeśli się ze mną nie prześpisz, będziesz ujadał całą noc. - powiedziała, przygryzając moje ucho. Nie wiem dlaczego, nie oparłem się. Poszedłem za nią. Zaczęliśmy się rozbierać i całować namiętnie. Podnieciłem się i przespałem się z nią. Następnie urwał mi się film.

 ***
Oczami [T.I]
Prawie zasypiając patrzyłam raz na zegarek raz na telefon. Zayn ani nie odpisywał, ani nie odbierał ani nie dawał znaku życia. Wskazówki zegara pokazywały trzecią. Smutna i zaspana zgasiłam wszystkie świeczki i położyłam się zadawając sobie pytania. 
- Zayn gdzie jesteś? przecież zawsze przychodziłeś, nigdy mnie nie olałes. Może impreza była dobra, albo ten drugi DJ zachorował, ah w sumie wszystko mogło się zdarzyć. Uspakajam się, ale i tak nie umiałam zasnąć. Nazajutrz chłopak się nie pojawił. Wystraszona zaczęłam wydzwaniać do klubu, jednak powiedzieli że wyszedł wcześnie rano. Sprawdziłam telefon, tak, tak była wiadomość od Zayn'a. Czytając to mój uśmiech znikał powoli, a oczy zaczęły wypuszczać słone łzy.
" [ T.I ] przepraszam Cię, ale z nami koniec. Zraniłem Cię, oszukałem... Nie mogę pokazać ci się na oczy. Sam nie mogę spojrzeć w lustro. Straciłem Cię, Wiem że mi tego nigdy nie wybaczysz, ale wczoraj przespałem się z inną, nawaliłem się i wykorzystała to, wiem że to marne usprawiedliwienie, ale nie chciałem tego. Kocham Tylko Ciebie, jednak to co zrobiłem raczej Cię nie uszczęśliwi, dlatego lepiej będzie jak zapomnisz o mnie i już nigdy nie zatęsknisz, znajdziesz faceta który będzie Ciebie wart. Usłyszysz o mnie w porannych wiadomościach. Żegnaj [T.I] zawsze będziesz tą jedyną."
 Przeczytawszy to załączyłam poranne wiadomości, oparłam się o szafkę cała zapłakana, rzucając telefon o podłogę. 
" Dzisiaj rano zabił się dwudziestolatek, skoczył z Tower Bridge. Niestety nie udało się go już uratować. Przyczyny samobójstwa są nieznane. " 
Zaczęłaś wyrywać włosy z twojej głowy, wykrzykując jedynie rozpaczliwe " NIE ".
 

Właśnie.. " Wszystko było zbyt piękne żeby było prawdziwe...  "


liczę na wasze komentarze i opinie. 

30 komentarzy:

  1. Rycze .. :C !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poryczałam się... :'( Piękne <3 <3 <3

    +Kiedy pojawi się nowy roździał z Harrym?

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże. To... smutne. Ryczę ;C

    OdpowiedzUsuń
  4. O boze placze ;c cudowne, jezu ale takiego zakonczenia nie spodziewalam sie :( x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ryczę:[:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/

    OdpowiedzUsuń
  6. jest okej, tylko czemu piszesz ciągle smutne imaginy ze śmiercią na zakończenie? to robi się nudne. b a r d z o nudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam powód by w życiu prawdziwym się cieszyć i ciezko mi napisac coś wesołego. Popracuje nad tym.

      Usuń
  7. Hej suuuuper ale ona by mu wybaczyla byl pijany i nie chcial tego zrobic. Pozdrawiam @MilkaMilka39

    OdpowiedzUsuń
  8. smutne, ale piękne! ♥
    / @madziatkowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne poplakalam sie ;( kurcze boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jezu ale piękne :) dodaj teraz z Harrym prosze ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże... to było piękne... pisz dalej o Harry'm <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne :') <3

    @JuliaOchocka

    OdpowiedzUsuń
  13. popłakałam się ..:'( super imagin <33 pisz dalej o harrym i niallu <33

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne! ♥♥♥ pisz dalej też ten imagin o Harrym. Kiedy dalsze części?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. +Kiedy pojawi się nowy roździał z Harrym?

    w poniedziałek :)

    Ale ,który bo tamten już minął?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Twój blog do Libster Awards. :p Więcej informacji u mnie: http://odprzypadkudomilosci-harrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam cię do Liebster awarda :)
    http://mojemysliopowiadania.blogspot.com/p/moje-nominacje-p.html <---- Więcej info tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże, jak ty to robisz że płaczę?! To było piękne... Nie, nie mogę... Nie dość że ślicznie rysujesz to pięknie piszesz... Świetnie że są smutne... Pozdrowionka :* /olaxx

    OdpowiedzUsuń
  20. dlaczego nic juz nie dodajesz ? :o :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Dlaczego nie dodalas jeszcze niczego? Dodaj moze w koncu kolejna cz. z harrym!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne.x


    http://emotionless-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne <3 zapraszam do mnie http://story-of-my-love-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K